Wat Je Geeft, Krijg Je Terug !

Pharmacomm Hart voor Apothekers 9

Wat Je Geeft, Krijg Je Terug !

Jij bent niet de vedette, jouw patiënt is dat wel!

Het is niet meer het ego van het merk of van het bedrijf dat het ijkpunt is in een marketingstrategie, wel de verbinding met consument, mens, individu of de groep!

 

GEEF

Klassieke marketing is gericht op het lokken van klanten. De nieuwe manier van werken en de basis van ‘Duurzame Expertise Marketing’ is het omgekeerde. Geef weg wat je hebt. Winst komt achteraf. Uw naam koppelt zich aan de sterke content, waardevolle inhoud die je verspreidt.

 

EXPERT

Door het delen van waardevolle inhoud bouw je op korte tijd een groep van volgers op. Deze mensen volgen je omdat ze oprecht geïnteresseerd zijn in de materie die je deelt. Ze beschouwen jou als Expert, ook al kennen ze je niet.

Door regelmatig waardevolle inhoud te delen aan je volgers over het onderwerp van jouw vakgebied, gaan mensen je contacteren omdat ze het op een bepaald moment nodig hebben, meer informatie willen …

 

PULL-STRATEGIE

Je verwerft op een heel andere manier patiënten. Vanuit je kennis trek je geïnteresseerde mensen aan. ‘Duurzame Expertise Marketing’ is een pull-strategie. Het zet mensen ertoe aan jou te ontdekken in plaats van jij die ongewenst hun leven binnendringt.

 

AUTHENTIEK

Eerlijke en authentieke verhalen hebben succes, geen verkooppraatjes of onjuiste verhalen. Mensen moeten worden aangesproken en verwonderd blijven stilstaan bij wat je schrijft.

 

De werkelijke kracht van ‘Duurzame Expertise Marketing’ is de positieve impact die we kunnen hebben op het leven van mensen. Bijdragen aan anderen staat centraal. Wat je geeft, krijg je terug!

Share the Post

About the Author