TIP1: Hoe verandert Contentmarketing de Ganse Economie

Een nieuw tijdperk is aangebroken. We leven in een bijzonder revolutionaire tijd. Ook de economie verandert razendsnel.

Geld ruilen tegen werkuren en hard werken zonder iets duurzaams uit te bouwen, maken je heel kwetsbaar. Een mentaliteitswijziging is aan de orde. Maak je praktijk onafhankelijk met Duurzame Expertise Marketing.

 

Duurzame Expertise MarketingNetwork & Consultancy 4

Duurzame Expertise Marketing is een succesformule. Het is een combinatie van verschillende marketingvormen, waarbij contentmarketing de basis is.

Dit wil zeggen het delen van inhoud, waardevolle inhoud voor je geïnteresseerden d.m.v. website, teksten, video’s, webinars, seminars, geluidsfragmenten, online programma’s … De combinatie van online en offline is ideaal.

Online Expertise

Internet heeft de arbeidsmarkt en het zakenleven opengetrokken. Je kan via internet in no time een business opzetten in het vakgebied dat jou interesseert en waarin je gespecialiseerd bent.

Je werkt met je cliënten, persoonlijk, offline, maar communiceert en beheert je relaties met hen ook online. Zo heb je een enorm bereik en onderhoudt je op een duurzame manier je cliëntenrelaties.

Dit doe je door je Expertise te delen, maar ook door het managen van je cliëntenrelaties. Je kan ook een tweede pijler activeren en online geld verdienen door programma’s, boeken, … te creëren.

Doe wat bij je past. Je kan er ook in evolueren, maar zet in elk geval stappen naar Duurzame Expertise Marketing.

 

Tip1BBecome an Expert

Expert zijn is veel meer dan kennis hebben. Er zullen altijd mensen met meer kennis zijn. Het gaat erom hoe u die kennis gebruikt.

Kennis heeft maar echte toegevoegde waarde als het toegepaste kennis is. Duurzame Expertise Marketing is weten, maar vooral doen en delen wat u weet naar uw doelpubliek, cliënt of patiënt.

 

 

 

Als Vrij Beroep geef je onbaatzuchtig. Je lost problemen op, maakt het leven makkelijker van je cliënten en voegt echte waarde toe.

Volgende week kan u leren hoe u een Kapitaal aan Cliënten kan Opbouwen.

Tot volgende week!
Expert wordt u door te delen!

Steven Verbeeck
General Manager Netcomm