TIP 4: Is je Website echt jouw Virtueel Vastgoed?

Een website is een middel en geen doel.

Het moet niet je doel zijn om een website te hebben. Je moet je website elke dag als middel gebruiken om je doelgroep en doelen te bereiken.

Welke vragen worden gesteld m.b.t. je website? Wat is het doel? Het doel van een website moet altijd gericht zijn op het bereiken van resultaten. Internet = Rendement!!!

Tip4A24 op 24, 7 op 7

Als je zorgt dat je conversie maakt, d.w.z. bezoekers aantrekt en die bezoekers een actie laat doen zoals inschrijven op een lijst of downloaden van een E-Book, afspraak maken, kopen, … dan zorg je voor een groeiende achterban die je kan blijven opvolgen via allerlei slimme mogelijkheden en op een geautomatiseerde manier.

Je website werkt als jij slaapt! Het gaat niet meer alleen om je gepresteerde uren, maar ook en vooral om het opzetten van een duurzaam kader dat blijft opleveren. Het is je thuisbasis.

BOUW COMMUNITY

Als je elke dag opnieuw moet knokken voor nieuwe cliënten op de traditionele manier, dan levert dit veel stress op.

Als je je cliënten activeert en een achterban van volgers opbouwt, dan krijg je een groeiende basis die op allerlei manieren via verschillende produkten en diensten kan genereren.


Tip4BTOTAALAANPAK

De enige aanpak is de duurzame aanpak en via een mix van middelen waar Duurzame Expertise Marketing voor staat. Zo groei je organisch in de zoekresultaten.

Essentieel hierin is de waardevolle tekstuele inhoud op je site, maar ook via E-mailmarketing, webinars, video en foto’s stijg je sterk in de zoekresultaten. Continuïteit en duurzaamheid zijn hierbij sleutelbegrippen. Maar ook hier is een juiste inzet van de middelen van belang.

Een website en Duurzame Expertise Marketing leveren geld, cliënten, gemoedsrust, structuur en zoveel meer op.

Een website moet geld opleveren, cliënten werven en/of behouden, je expertise en geloofwaardigheid ondersteunen, je identiteit uitstralen, het vertrouwen in je expert-zijn doen groeien, je als adviseur en probleemoplosser bekend maken, automatiseren en je levenskwaliteit verbeteren.

Volgende week ontdekt u hoe Belangrijk uw Logo en Huisstijl zijn voor uw Praktijk.

Tot volgende week!
Expert wordt u door te delen!

Steven Verbeeck
General Manager Netcomm

PS: Als je een vorige tip opnieuw wil bekijken, klik dan op de link hieronder:

TIP1: Hoe verandert Contentmarketing de Ganse Economie
TIP2: Waarom klopt ‘The Money is in the List!’?
TIP3: Deontologie = Duurzame Expertise Marketing