Blog

Schot In De Roos !

‘Duurzame Expertise Marketing’ is gebaseerd op delen. Een goede mix van de manieren waarop je dit doet, is aanbevolen. Hoe dan ook, scoren doe je!

 

Netcomm biedt alle tools aan om jezelf als Expert in de markt te zetten. Hierna tonen we aan dat meerdere wegen naar Rome leiden.

 

Welke middelen?

Belangrijk is om te beseffen dat elke mens andere impulsen nodig heeft. De ene persoon leest graag en wordt geraakt door woorden. Een ander zal niet snel een boek ter hand nemen, maar een korte video kan hem of haar helemaal raken. Anderen luisteren weer graag naar geluidsfragmenten. Krijg je te maken met mensen die visueel, auditief of kinesthetisch zijn? Je kan hen op hun manier je informatie overbrengen, maar wel via middelen die hen aanspreken.

 

Een beeld zegt meer dan 1.000 woorden

Ook al breng je de informatie over via tekst, je zal mensen niet kunnen raken enkel met woordjes. Je zal sowieso ook visuele prikkels moeten geven. Foto’s zijn daarom onontbeerlijk. Door een foto zet je je woorden kracht bij en laat je hen voelen wat jouw woorden betekenen. Een goede foto-databank waar je de geschikte foto’s kan selecteren, is daarom een must.

 

Video is booming

Video zal de komende decennia meer dan ooit als een pijl de lucht ingaan. Het is het krachtigste marketingmiddel en door de technologische evolutie ook niet meer zo duur. In plaats van een boek van 100 pagina’s te lezen, gaan mensen meer en meer hun informatie halen uit snellere manieren van nieuwsgaring. Video speelt hier perfect op in. Met enkele video’s kan je perfect de grote lijnen vertalen in enkele minuten wat een boek in 100 pagina’s weergeeft. Bovendien creëer je betrokkenheid en gevoel, wat essentieel is om mensen over de streep te trekken met jou in zee te gaan.

 

E-mails en blog-artikelen

Tekst blijft belangrijk, maar we combineren met visuele prikkels. Zeker als Vrij Beroep is het essentieel om vanuit jouw intellectuele basis te blijven opereren. Het métier van Vrij Beroep vraagt een (wetenschappelijke) onderbouw. Kennis overbrengen op een geloofwaardige manier moet daarom ernstig blijven en geen plakboek van foto’s of leuke video’s worden.

 

‘Duurzame Expertise Marketing’ zorgt voor geloofwaardigheid en reputatie op basis van wat je weet en wie je bent gegoten in de vorm die jouw toehoorder, luisteraar of lezer verkiest.