Web & Marketing

Professionele website met focus op rendement

PharmaComm bouwt je website in een modern design voor uw Succesvolle en Geloofwaardige uitstraling als Expert.

● Aantrekkelijke functionele All-In Expert Website
● Hosting, Domeinnaam en E-mailadressen
● Professionele Webteksten o.b.v. Corporate Branding (uw identiteit)
● SMS-Service en opladen voorschrift
● Blog
● Instructievideo’s
● SEO en zoekwoordenstudie voor Scoring in Google
● CMS-systeem voor aanpassingen website
● Mobile Responsive (leesbaar op mobiele toestellen zoals gsm, I-Pad etc..)
● Community Building met E-mailmarketing
● Social Media
● Updating
● …

We bieden verschillende pakketten aan in functie van uw behoeften. Het doel van onze samenwerking is ‘groeien’. U kan perfect starten met een goede basisformule en nadien modulair opbouwen. Stap per stap samen groeien is de beste strategie voor een goede samenwerking en rendabele website op termijn.

Het internet en de internettechnologie bieden bedrijven een brede waaier aan Strategische Mogelijkheden om hun boodschap te verspreiden.

Internetmarketing dient een wezenlijk onderdeel te vormen van uw bedrijfsvoering. De kracht van het medium ‘internet’ is inmiddels onmiskenbaar bewezen en daarom is het essentieel als apotheek om gevonden te worden in Google en uw website actief in te zetten als strategische beleidsinstrument.

Vandaag de dag is een website niet langer enkel uw digitaal visitekaartje of online brochure. Een professionele website is zoveel meer en net dat maakt het een zeer belangrijk bedrijfsinstrument.

Voor vele potentiële klanten is het een eerste kennismaking met uw apotheek. Maar ook voor bestaande klanten is uw website belangrijk. Met een professionele website kan u het klantencontact en de klantenondersteuning onderhouden, verbeteren en verkoop genereren. Service en verkoop, het zijn 2 resultaten van een goede website.

Het internet is geëvolueerd van een statisch medium naar een interactief platform dat oneindig veel mogelijkheden biedt.

Klik op onderstaande knop om een vrijblijvend adviesgesprek aan te vragen.

KLIK HIER

Werving en behouden Patiënten via E-mailmarketing

De opbouw van uw community is heel belangrijk. Het is mond-tot-mond-reclame met een extreem hoog rendement.

● Patiënten krijgen periodiek via e-mail waardevolle inhoud over het onderwerp dat hen bezighoudt. Deze gratis tips of advies zijn de trigger om patliënt te worden.
● Bestaande patiënten volgen u en kopen meer door hen bewust te maken van gezondheidsinzichten en problemen.
● Het verhoogt uw geloofwaardigheid en expertise naar de buitenwereld als specialist terzake.

The Money is in The List

‘The money is in the list’ is bijna de waarborg voor succes. Als je vandaag alles verliest, maar je hebt een grote lijst met e-mailadressen, dan ben je morgen terug geld aan het verdienen of patiënten aan het opbouwen.

Het is de basis, ruggengraat, fundament … alles waar je op kunt bouwen, steunen en verder ontwikkelen.

Eenmalige Opzet

Het geweldige is eens je dit opgezet hebt je daarna bijna geen operationele kosten meer hebt. Het enige wat je moet doen is je focussen op je vakgebied en waardevolle inhoud delen met je patiënten en af en toe een product of dienst promoten.

Je lijst groeit, je verkopen, afspraken, patiënten groeien organisch mee. Het is heel duurzaam en … geautomatiseerd.

De opbouw van een Community van (potentiële) patiënten is het belangrijkste doel van Social Media, samen met aanvoer naar je website/webshop

Social Media is een verzamelnaam voor alle online communicatievormen –en technieken die gebruikers in staat stellen om content online te plaatsen en te delen, met elkaar te communiceren, contacten te leggen en te onderhouden, kennis te verzamelen en communities te vormen.

Het gaat niet enkel over content in de vorm van tekst. Ook mediabestanden, video’s, foto’s,… worden gedeeld via Social Media websites. Belangrijk is dat bij Social Media de gebruiker centraal staat.

Interessante berichten vergroten de betrokkenheid en het imago als Expert. Deze vorm van ‘Intellectuele Social Media‘ is essentieel. Geen goedkope toestanden of louter ‘promoties’, maar uzelf als expert in de markt zetten. Dan kan advies over producten als oplossing meegeven.

Belangrijk hierbij is om de communicatie zodanig te doen dat het gericht is op Expertise-overdracht en de geloofwaardigheid vergroot naar een grote doelgroep.

Bij het ontwikkelen van een Social Media Marketingplan zijn er veel tools die u in overweging moet nemen. De verschillende mogelijkheden worden elke dag meer gevarieerd:

● Communicatie
● Blogs
● Sociale netwerken (zoals Facebook, LinkedIn, …)
● Microblogging (zoals Twitter …)
● Samenwerking
● Wiki’s
● Multimedia
● Videosites (YouTube …)
● Photosharing (zoals Flickr …)
● Presentation sharing (zoals Slideshare)
● Het promoten van het merk, producten en/of diensten
● Het volgen van relevante trends voor patiënten
● Het bieden van communicatiekanalen om met klanten in contact te komen
● Het voeren van dialogen met doelgroepen

Om te bekijken welke Social Media-kanalen voor u van waarde kunnen zijn of hoe Social Media ingezet kan worden in uw apotheek, willen we u graag advies geven.

Neem contact voor een vrijblijvend adviesgesprek. We willen u graag helpen!

NEEM HIER CONTACT

Afspraakplanning

● Patiënt kan online een afspraak maken via uw agenda.
● U bepaalt welke tijdstippen u ruimte geeft aan het maken van afspraken.
● U bevestigt dit of geeft een ander alternatief zodat het in uw online agenda wordt opgenomen.
● Activering van uw website en service naar uw patiënten.
● Uw rol van apotheker als adviseur wordt hiermee verder uitgebouwd.