Design & Publish

Logo’s en Huisstijlen

Het vergt een minimale investering dankzij onze ‘Identity Styling’, maar het heeft een Enorme Impact. Toch hebben heel weinig apothekers een professioneel logo of huisstijl. Het ongelooflijke belang hiervan kan niet onderschat worden. Het maakt uw Geloofwaardigheid of Imago als Expert. Vraag ons advies.

U hebt maar één kans op een eerste indruk. Zorg dat deze uitstekend is. Perceptie is alles in deze snelle maatschappij. Mensen maken keuzes in een oogopslag. Uw identiteit via uw logo en huisstijl is meer dan een visitekaartje. Het is voor de buitenwereld wie u bent.

Uw logo is de Verpersoonlijking van uzelf als persoon en uw apotheek. Zorg daarom voor een Professioneel Logo en Huisstijl dat volledig uw Expertise en Identiteit uitstraalt.

● Wij bieden verschillende formules aan waarbij we meerdere ontwerpen maken van uw logo. Uw behoeften daaromtrent worden achterhaald via een screening/behoeftenonderzoek. U kan het ontwerp meerdere keren reviseren.
● Wij designen het logo vanuit uw behoefte en identiteit aangevuld met ons perspectief, marktkennis en creativiteit.
● Op basis van het logo ontwerpen we uw huisstijl voor briefpapier, brochures, presentaties, visitekaartjes of andere doeleinden.
● Contacteer ons voor een vrijblijvende offerte en we zorgen voor een professionele uitstraling van uw praktijk of zaak.

Vraag uw ‘Identity Styling’ aan. U zal versteld staan hoe een logo en huisstijl onmiddellijk het gevoel geven van een fundament dat onder uw apotheek staat, als uw identiteit.

Patiënten kiezen anders

Apothekers moeten opletten dat ze niet teveel redeneren vanuit hun academische achtergrond. Zij bezitten de intellectuele en technische bagage die je patiënt in de meeste gevallen niet heeft. Patiënten redeneren, beoordelen en kiezen helemaal anders.

De perceptie van patiënten is overwegend emotioneel, niet rationeel. Ze kiezen niet op basis van academische of technische kwaliteiten, maar vanuit hun gevoel.

Patiënten leren aanvoelen en uw communicatie en verhaal daarop afstemmen is een fundamentele uitdaging die u door de totaalaanpak van Duurzame Expertise Marketing volledig bestrijkt.

Wees authentiek

Wat in Duurzame Expertise Marketing ook van belang is, is dat u wat van uzelf prijsgeeft. En dat betekent in dit geval meer dan de diploma’s die u hebt behaald en algemene informatie.

U wil mensen helpen, hun problemen oplossen … U kan de weg tonen die u zelf hebt afgelegd of verhalen vertellen van anderen die u in uw apotheek hebt meegemaakt.

Elk huisje heeft zijn kruisje. Mensen willen zich identificeren met kwetsbare mensen die ook af en toe hebben geworsteld, geen academische uit-het-boekje supermensen.

Mensen zoeken geen informatie, ze zoeken uw meerwaarde als expert of ervaringsdeskundige op die informatie.

Drukwerk

PharmaComm werkt voor drukwerk samen met een partner. Na ontwerp van logo en huisstijl maken wij uw Professionele Imago helemaal af met bijhorend Kwaliteitsdrukwerk.

De mogelijkheden zijn vrijwel onbeperkt in vormen, kwaliteiten, papiersoorten … van drukwerk. Wij bespreken graag welk drukwerk bij uw identiteit en behoeften passen.
● Hoog Kwalitatief drukwerk
● Allerhande Folders en Brochures
● Visitekaartjes
● Presentatiemiddelen
● Merchandising
● …

KLIK VOOR ADVIESGESPREK